Ledsen Arg Besviken

Jag finner inte ord. 
Jag har alltid ställt upp till 110 % på mina barn och ex man. Jag har ALDRIG lämnat mina barn hemma SJÄLVA för att gå ut och roa mig. Har det någon gång varit nått som krockat har min mamma varit hos oss. Det har kommit till min kännedom att människors som jag har haft i mitt liv, snackar om att jag sitter ute och dricker vin. Ursäkta mig att jag gått ut och ätit och tagit ett glas vin med vänner när barnen vart borta, försökt  komma på fötter igen, börja må bra. Men det är tydligen inte ok.
Men fortsätt snacka skit, jag bryr mig inte. Men kom ALDRIG och säg till mig att jag inte sköter mina barn. Dem går ALLTID i första hand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0