😅



Klockan fem imorse nĂ€r jag satt mig pĂ„ cykeln var solen pĂ„vĂ€g upp. Vacker morgon men lite kylig -3. 
PĂ„ jobbet var det fullt ös, gĂ„r inte att beskriva hur mycket pall vi fĂ„r in nu till sista april, vad vi har plockat. Det var skönt nĂ€r klockan nĂ€rmade sig lunch, skönt att fĂ„ gĂ„ upp pĂ„ stan och njuta av solen och givetvis en god lunch ☀❀


NÀr jag slutade kastade jag mig upp pÄ cykeln och hem, fick en skur pÄ mig, men sen hamnade jag mitt i mellan regn molnen, det var alldeles svart omkring mig.


VĂ€l hemma började jag packa , ska ivĂ€g pĂ„ en spa weekend ( utan mina alla ❀) stĂ€dade av lite, lastade ur vinterdĂ€cken ur bilen och for ivĂ€g till stan och handlade, mamma kommer hit och Ă€r barnvakt, vĂ€rldens bĂ€sta mamma 💖 Innan jag Ă„kte hem stannade jag pĂ„ Friskis đŸ’ȘđŸœ 

Nu har jag lastat in allt i kylen ( finns inte mycket hemma nĂ€r barnen Ă€r borta) duschat Ă€tit, packat det sista, nu vĂ€ntar sĂ€ngen , klockan ringer 4.30. Imorgon blir det bussen, denna vecka blev det 16 mil cykel👍

Kramen ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0