Vad hände 😳

Var tog denna dag vägen, hann inte hälften, kom lite bekymmer ivägen som gjorde att jag tappade orken. Började givetvis med min morgon PW, hem duscha äta frukost och sen min nylagade bil in till stan. Storhandlade bla på Maxi. Hem med allt och sen var det städning som gällde. 


Nästa vecka kommer köket/matplatsen bli vitt med ny fondvägg. Kom precis på att jag glömde köpa tapetlim😬😬


När städningen var klar hämtade jag mina fina små och vi åkte hem till en go vän och hennes son på gofika💖


Hade en trevlig pratstund. Sen var det bara att fara hem, jag bytte om till träningskläder och åkte till Friskis😅
Skyndade hem igen , var rädd att Alwa som var så trött hade somnat i soffan, men Albin hade lyckats hålla liv i henne 😊👍
Nu ska jag försöka få lite i magen innan jag kastar mig i säng, imorgon går cykeln kl 05 mot jobbet.

Hej från mej 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0