Mot Stockholm

Satt mig på cykeln kl fem i morse trampade på till jobbet, plockade varor i fyra timmar, sen fullt ös när vi öppnade😊 trampade hem som en dåre, för att äta middag snabbt och åka till Stockholm och Capri sonne cup i innebandy. Både Albin och Linnea spelar. Matcherna ligger sent så jag kom på att en hotellnatt var lösning eftersom det spelas tidigt imorgon. Sen kommer jag på att hunden då😳 kan ju inte vara själv, totalt hjärnsläpp. Min snälla mamma kom hem till oss och sover med Tintin. ❤️
Blir spännande att se hur mycket jag kommer att sova med små vilddjuren bredvid mig, har ju haft sådan tur att ALDRIG på fem barn haft nån i sängen. 

Trevlig fredag önskar jag er 💗




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0