Dränkt katt 😁

Så kännde jag mig nu när jag kom hem från jobbet. Cykel säsongen börjar gå mot sitt slut. Det var så mörkt nu när jag cyklade hem. 
Nu har jag tagit en varm dusch, ätit lite kvarg. Dags att ge sig ut i regnet igen för att hämta hem Albin från träningen. 
Ikväll blir jag inte uppe länge, ska bara skriva matlista, imorgon är det dags för veckohandling. 

Igår kom Alwa glad i hågen och sa mamma jag har gjort en teckning till dig på dagis, ett par tuttar 😂😂❤️


Söta lilla unge💕 Alwa är lite ledsen på dagis ibland, längtar hem till mamma säger hon, då brukar hon gå över till Linus avdelning. Det beror nog dels på att hon varit hemma länge med mig och nu i September har jag jobbat mycket pga semestrar på jobbet, nu i oktober blir det som vanligt igen.😊

Dags för hämtning av sonen, bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0