Vilket skit år...



Igår var en tung dag, många jobbiga besked. Var till Enköping med mamma och min bror och tog farväl av morfar.😢

I morse var jag tröttare när jag vaknade än när jag lag mig. Efter en lång morgon PW var jag på G igen. Efter lämnat barnen fixade jag dem sista stjärnorna i fönstren. Sen for jag in till Friskis, glad man blir när man duschat och ska gå till jobbet och jag inser att jag glömt mina jeans hemma😡 på med svettiga träningsbyxor😁


Precis när jag ska gå hem från jobbet, så får jag sms från Pernilla som har hämtat mina barn från dagis, Alwa har kräkts, jaha då brev det till att vabba imorgon 😢 är det inte det ena så är det det andra 😊
Blev mer än glad när jag kom hem och ser att jag fått blommor. Öppnar och ser att det är från goa Christina. Tack fina vän, det värmde i hjärtat ❤️



Nu har jag myst ner mig i soffan med Linnéa tittandes på fotboll. Linus kom ner och utbrister ; äter ni GODIS på en  vardag 😂😂😂 

Albin är hängig och har lagt sig tidigt, inte likt honom, nattugglan. 😊

Kram kram 


Kommentarer
Postat av: Henna

Styrkekramar kommer här💕
Krya krya på sig Alwa, hoppas ni andra klarar er 💕
Kram kram

Svar: Det var falsk alarm men kräkan, det var febern tror jag 👍😊❤️
Linda Hammar

2015-11-25 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0