Stark đŸ‘ŠđŸœ



Jag Ă€r stark jag klarar mig,  jag Ă€r omgiven av en underbar familj och fantastiska vĂ€nner❀
Det Ă€r i sĂ„dana hĂ€r situationer som det visar sig vilka som stĂ„r vid ens sida. Men det gör ont nĂ€r det visar sig att personer man haft i ens nĂ€rhet alltid har snackat skit bakom ens rygg i alla Ă„r. Fast det visste jag ju redan , sĂ„nt kĂ€nner man, dem Ă€r bara avundsjuka, och osĂ€kra mĂ€nniskor. 
SĂ„ till er alla som snackar , varsĂ„god det bjuder jag pĂ„ , om det gör er glada. 




Kommentarer
Postat av: Maria

Älskar dig finste kusin. Tids nog visar de falska "vĂ€nnerna" sitt rĂ€tta jag. Felet finns hos dem och inte hos dig.

Svar: Tack för dina ord ❀
Linda Hammar

2015-11-07 @ 19:30:43
Postat av: Henna

<3 du vet var jag finns <3 puss

Svar: Tack ❀❀ puss
Linda Hammar

2015-11-11 @ 00:31:41

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0