Lugn helg

I fredags efter jobbet gick jag hem till Henna och Håkan, Henna bjöd på en fantastiskt god gryta ❤️ Vi drack vin och babbla till klockan blev 3.30. Jag lånade deras gästrum. 



Vi klev inte upp förens elva, då satt vi länge och åt en mysig frukost. Tack för allt älskade vän❤️
Vid halv två var jag på gymmet, körde styrka och sprang på löpbandet. Efter det åkte jag hem till mamma och duschade. 


Vi bestämde oss för att gå ut och äta.



Det blev ett besök på Chiba. Var mer än mätt när vi åkte hem till mamma igen.


Vi sjönk ner i soffan med varsitt glas rödvin, tittandes på Så mycket bättre. Sen var jag så trött, somnade vid elva.



Vaknade när klockan var nio, åt en god frukost med mamma och sen åkte jag och tränade. 


Efter att ha tränat och duschat for mamma och jag iväg på lite julklapps shopping.


Nu har vi landat hemma hos mamma sååå kaffe sugna. 

Ha en trevlig söndagskväll 💕

Kommentarer
Postat av: Henna

Tack själv❤️ Det var supermysigt att ha dig här❤️😘

Svar: Väldigt trevligt, blir till att boka in ny vin kväll ❤️🍷
Linda Hammar

2015-11-17 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0