Dagarna rullar..

Här är det fullt ös, dagarna rinner iväg.
Så skönt att starta morgonen med en frisk PW, samla energi och sen ta sig genom dagen.
I måndags tog jag äntligen tag i saxen och klippte hunden, stackarn såg ju inget 😊


Lill skruttan bredvid skulle också behövas klippas. Blir snart det med👍


Nu ser han igen 💙
Vi hann även  ner på öppna fsk på sångsamling. 


När vi kom hem sprang jag milen och fick personbästa, tänk vad lite ilska kan göra. Blir så trött på folk som bara inte kan lämna mig ifred, snälla lägg ner. 

Igår hoppade jag i och jobbade extra, kan behövas inför jul, köpte även några julklappar. Linus och Alwa sprang runt i sina nyinköpta mössor inne. 💙💖




Efter träningen idag åkte jag in tidigare till jobbet för att förbereda mig inför den kurs jag ska på nästa vecka. Blev så glad att mina ny arbetskläder kommit, satt mycket bättre. 




Nya höst tröjan och en storlek mindre i byxor ( men dem blir väl säkert för små när jag får lugn i kroppen igen)😓
När jag slutade var det att skena till bilen. Stanna till vid affären, sen hämta dem små.


Barnen var hemma hos min underbara vän Pernilla, som hjälpt mig att hämta dem från dagis och gett dem middag. Det är guld värt ❤️❤️
Natti natti 


Kommentarer
Postat av: henna

Snygging:)<3
Ja jisses vad hon måste va guld värd!
Toppen med såna vänner<3
Pusskram

Svar: Du är också guld värd ❤️
Linda Hammar

2015-11-12 @ 14:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0