Full bokad dag

Idag har det varit många järn i elden. 
I morse skjutsades barn till höger och vänster, Alwa blev upphämtad av sin dagmamma här hemma. 


Jag satte mig i bilen och åkte in för att jobba lite extra, givetvis ska solen skina.  Imorgon när jag är ledig ska det regna😢
Slutade kl 16, åkte och hämtade upp Alwa och Linus. Stressade hem, Linnea hade varit duktig och börjat med maten. 
Alwa var helt slut när vi kom hem, hade fullt sjå att hålla henne vaken, fick bära runt på henne, trots det var det en sovande Alwa jag satt på stolen vid bordet för att äta. Stackarn 😊
När jag sett till att barnen ätit, bytte jag om och åkte iväg för att hinna träna. Linnea agerade barnvakt och gick ut och spelade fotboll med dem små. 


Ikväll var det nämligen möte på mitt ordinarie jobb. Nu är jag äntligen hemma, fått lite mat i magen, tittar nu på hockey, Sverige leder med 4-2👍




Kram 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0