För det är bara regn hos mig

Vädret  är det samma som min sinnesstämning, regn regn regn.
Idag har vi varit på 5 års kalas, barnen hade jätte kul, det bjöds på korv och fika.


Vi trotsade regnet och gick ut, det var nämligen ponnyridning för dem som ville.  Mina barn var nöjda med att titta på, Alwa sa att hon skulle rida imorgon😂 så dags då.


Jag hade inte tid att stanna tills det var slut, hade lite annat inplanerat. Barnen åkte med Pernilla hem och lekte med hennes barn. Till Alwas lycka. Hämtade upp dem igen vid 17, då hade dem ätit tacos, mätta och belåtna. Däremot väntade två väldigt hungriga ungdomar hemma, trots att Linnéa hade varit duktig och stekt amerikanska pannkakor till lunch. 


Nu sitter jag och tittar på hockeyfinalen. Funderar på att bädda ner mig, är inte på topp. Om det nu går och sova, Linnéa har rummet fullt av fnittrande tjejer. Det är studiedag imorgon. 

Sov sött 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0