En grå dag


För att piggna till idag i detta gråa väder åkte jag och tränade efter frukost.  Det var skönt. 
Har nu i nån vecka haft konstiga hugg i huvudet som strålar fram bakom ögat. Tror att jag är stel i nacken och axlar. Linnéa sa att hon skulle massera mig ikväll. Nice 😊


När Linus, som varit hos en kompis och lekt, kom hem blev det lite gofika, ja först skulle det tjafsas över vem som skulle ha vilket fikabröd. 😂
Eftersom det spö regnade när jag vaknade hoppade jag min morgon PW, vilket inte är så vanligt, så tog jag en promenad med hunden.  Det är mysigt att sen få komma in och ställa sig vid spisen med ett glas rött och laga söndagsmiddag.


Idag blev det Kina kyckling med ris 😊


Nu är köket skinande rent, ljusen brinner, lite mörkt ute ikväll, men tror det börjar skina upp. 


Blir sittande vid bordet en stund, zippande på ett glas.


Men nu är det dags att förhöra Albin på Historia och sen ska jag titta på Mästarnas mästare.

Go kväll 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0