Cykel premiär

Igår var det premiär för mig på cykel till jobbet, det är ca 1.5 mil. Givetvis ska det blåsa storm ute, hade värsta motvinden, stod stilla, som att cykla in i en vägg. Det var skönt att hoppa in i en dusch på jobbet. 


Efter tio timmar på jobbet var det dags att trampa hem, bråttom hade jag, skulle hinna hem till Lets Dance. Men som jag misstänkte så hade vinden vänt, motvind igen, dock inte lika mycket, fick även en regn skur på mig. Det var skönt att komma hem i värmen, byta om, dra på sig en filt och ta ett glas vin. Idag blev det ingen cykel till stan , började för tidigt, men jag var lite sugen.

Nu ska dem små i säng, Alwa har precis pratat med sin mormor. Hon kan prata hur länge som helst i telefonen. Hon avslutade samtalet med Kul att du ringde mig 💖💖 Tidigare ikväll ringde hon till stora syster Emelie och babblade på😂 


Skön still 😂😂



💗💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0