Ännu en dag

Har snart nått sitt slut. Har fortfarande svårt att ta in det som hänt 😢

I morse väckte Alwa mig tidigt, kröp ner bredvid mig, en stund senare kom Linus och jag fick lägga mig i mitten, båda ska ligga bredvid mamma 😳 Efter en stund ville dem titta på tv, jag gick ner satt på
Tvn och gick sen upp och lag mig igen, efter en timme hade Alwa ledsnat på art jag inte gick upp. Drog på mig träningskläder, satt på en film åt dem små, talade om att dem fick väcka Linnea om det var nått, sen blev det en PW i solen. Folk jag mötte trodde nog jag var tokig, tårarna rann längs med kinderna mellan varven. 😢😢


Linus ville ha mys frukost, så vi kokade ägg och tog fram allt möjligt gott. Satt och åt tills det ringde på dörren och Linus lek kompis kom, då var klockan
11.15. Alwa hakade på killarna, lag mer eller mindre beslag på Linus kompis😂


När jag plockat undan och fixat, smsade Albin att han ville hem, hade sovit hos en kompis i stan, dessutom ville Linnea in till en kompis i stan, så jag lastade in alla barn i bilen och sen drog vi iväg.  Skönt att flänga på, så fort jag tar det lungt blir jag ledsen. 
Linus kompis åkte hem vid tre, då drog vi iväg till Pernilla på fika, precis när vi skulle iväg kom min kära lillebror, så synd att vi skulle iväg, vi pratade en snabbis. 


Väl hemma igen drog jag på mig löparskorna, och sprang 8 km.  Albin gick ut med sina små syskon till studsmattan. Det regnstänkte när jag kom hem, så dem följde med in och stekte hamburgare, mums 😋
Ikväll skulle jag gått ut med lite innebandy mammor, men kände mig inte alls upplagd. Det går fler tåg. 
Ska snart gå och sova, har sovit oroligt dem senare nätterna, imorgon ska jag åka med dem små på  5 års kalas 🎈🎁

God natt sov så gott 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0