Shopping



Alwa och jag hämtade upp mamma , sen blev det lite shopping. Alwas mage kurrade, det blev lite korv stopp 😊


Alwa fick en glass till efterrätt, sen somnade hon snabbt i bilen. På eftermiddagen var vi bortbjudna, hämtade först Linus. Det var väldigt gott att få en kopp kaffe.


Väl hemma igen, möttes jag av en fritidsgård, Albin hade fyra tjejer med sig hem. Dem hade tydligen ätit, hela bänken var full med disk 😡 Han får gärna ta hem kompisar men plocka undan efter sig 👍
Idag jag jag tappat en guldring, den har blivit lite för stor, som jag letat. Jag vet att den är hemma någonstans, mellan huset och bilen. Men ack nej, hittar den inte, morr😁

Nu ett litet kvällsmål, sen ska jag sova.



Sov så sött 💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0