Oj oj

Mycket nu...
Men nu börjar vissa saker att ordna sig.
Förra veckan fick jag ännu ett jobbigt besked. Jobbet ska säga upp 10 stycken, tyvärr är jag en av dem. Nu har jag haft sådan tur att jag fick komma på en anställningsintervju i fredags, nu ser det ut som om jag fått det, så nu börjar jag nytt jobb 1/4. Jätte skönt 😊

Idag har jag och min otroligt snälla kollega ( hon bjöd på lunch när jag fick besked om uppsägning ❤) slitit hund, det ska byggas om i butiken, så vi har byggt ner och byggt upp hyllor. Varit både högt och lågt. 


Direkt efter jobbet åkte jag och tränade, hämtade upp Linnea på Gränby, hem snabbt äta och duscha, för att i nästa stund sitta på läktaren för att heja fram Linnéas lag till vinst mot saga. Det var spännande vill jag lova, men vinst blev det 3-2.
Nu ska magen få lite kvällsmål och sen blir det natti natti 💖





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0