Oavgjort

Båda barnen spelade oavgjort. Albin gjorde en bra match trots att han blev åksjuk på vägen dit, kräktes, spelade och tog ut sig och kräktes igen. Blev piggare efter han ätit, men nu har Linus smittat honom med feber. Så nu ligger båda sönerna i feber.
Till middag blev det rester från middagen igår. 


Alwa är pigg, hon har blivit en riktig liten tjej, byter kläder och grejar 😂


Efter vi ätit middag lämnade jag barnen nerbäddad i soffan, Linnea saknades hon drog iväg och tittade på match. 
Jag åkte iväg för att träna på Friskis. Vad jag saknar skidåkningen.


Tänk vad fort man vänjer sig att ha alla barnen samlade, nu saknas Emelie igen😢 Såg precis på Instagram att hon kommit hem, hunnit handlat och gjort middag. Min duktiga tjej. Hon har så mysigt😍


Nu ska jag fortsätta titta på Wallander på tvn. Ha en fortsatt skön söndag 😊


Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0