5 min



När alla fönster var färdig putsade, njöt vi av en fika i uterummet, Linnea hade bakat muffins. Hon fikade dock inte med oss, henne fick jag snällt skjutsa till Storvreta först, hon skulle gratta en kompis.
Sen bytte jag om för en löprunda, då kom Albin och ville ha hjälp att möblera om på sitt rum, ok säger jag förstås, fast jag har en massa kvar att göra själv. 
Sprang 7 km, duschade och sen var det bara att släpa möbler, damma och dammsuga. 
Idag hade jag lovat att grädda pannkakor 😁 mellan vändningarna pyntade jag riset lite, drog ur lakan ur sängarna.


Nu har barnet ätit, Linnéa har åkt iväg på träning, jag kastar i mig lite mat.


Har iallafall tid att sitta fem minuter och skriva lite här 😊 Men nu ska dem små i badet, undertiden ska jag bädda i nya lakan. När god natt sagan är läst, ska jag göra matlista, imorgon direkt efter jobbet måste jag handla all påskmat. 

Trevlig kväll 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0