Tjingeling

HĂ€r har ni mig.😊😊 liten kort uppdatering om min dag. 
Trotsade kylan och lag mig för att sola pĂ„ förmiddagen, Emelie gjorde detsamma. Alwa skulle bestĂ€mt bada, 25 grader i vattnet, sĂ„ det var nog skönt dĂ€r i, vĂ€rre att komma upp 😊
Idag hade hon sitt tredje lÀkarbesök pÄ tio dagar, dem kan ju inte bestÀmma sig om hon ska ha penicillin mot öroninflammation, idag konstaterar dem
att det vĂ€rkt hĂ„l, förstod det, sĂ„g lite blod i örat igĂ„r. Stackars liten 😱 TĂ„lig som hon Ă€r sĂ€ger hon inget.


PĂ„ eftermiddagen blev det mulet, vi Ă„kte in till stan, Albin trĂ€nade i Allianshallen, sĂ„ jag hade lovat att hĂ€mta han och hans kompis. Innan for jag runt och letade klĂ€nning till Alwa, vi ska pĂ„ bröllop i sommar. MĂ„ste börja beta av barnens klĂ€der. Hittade Ă€ven tvĂ„ klĂ€nningar pĂ„ HM till LinnĂ©a som hon fĂ„r prova nĂ€r hon kommer hem frĂ„n Nyköping pĂ„ torsdag. DĂ„ hon kommer hem, Ă„ker Emelie, hon ska hem och fira midsommar med pojkvĂ€nnen, och Albin som ska ner till Nyköping . NĂ€r hon kommer upp  igen, nĂ€sta vecka Ă„ker jag till Nyköping tillsammans med LinnĂ©a för att titta pĂ„ nĂ€r Albin spelar i Selected Player. En himla ruljans i hemmet pĂ„ folk. 😊
Nu ska jag sova, kroppen kĂ€nns tung efter dagens trĂ€ning. 


Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0