Skolavslutning 2015

Från sorg till glädje. På vägen hem från begravningen i Enköping, stannade jag och köpte jordgubbar, grädde och glass, Albin och Linnéa har avslutning. 
Sen hämtades dem små upp och det var bara att fara hem och byta om och försöka få mitt svullna ansikte att se bra ut. 


Det blev till att gömma sig bakom blommorna.


Barnen var så fina, blir varm i hjärtat. 



Det var en fin avslutning, men så fort Den blomstertid nu kommer sjöngs, började jag gråta igen, den sjöng vi på begravningen idag. Tur jag hade brillor på mig ikväll. 
Dem små var duktiga och höll ut trots att det var sent och dem var trötta.
Vi samlades i Linneas klassrum för betygs utdelning, mycket nöjd över mina barns prestationer.


När vi kom hem sprang jag och Emelie snabbt ut i 30 min med vovven. Sen blev det avslutningsfika. Emelie och jag tog ett glas rosé dagen till ära 🍷🍷



Nu måste jag sova, huvudet dunkar....

Natti natti 💗💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0