Kurs på skarpö

I morse när bussen skulle gå från station i Uppsala, vräkte regnet ner. Min snälla bror kom och skjutsade mig från min parkering till stationen. 
När vi skulle ta färjan över till skarpö gick det verkligen vita gäss på havet.


Bör vi kom fram fick vi frukost, sen körde vi igång. När det var dags för lunch började det spricka upp och man kunde njuta av den vackra naturen runt om. Vid eftermiddagar fikat var det en klarblå himmel, men ingen värme. Det är ändå första Juni idag, var är sommaren😳


Det var väldigt vackert när vi tog Waxholms färjan hem. En bra dag med trevliga kollegor har jag haft idag.


Nu är jag hemma och ska kasta mig i säng, för kursdag nr två imorgon.


Mina blommor är ännu finare idag 💗

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0