Skön eftermiddag ☀️


Linnea och jag har varit duktiga, kört ett puls gympa pass,mycket kondition 😅


Kvällen blev skön, grillen tändes, måste passa på när solen skiner. Jag vet inte hur många gånger jag sa till Alwa att inte bubbla med drickan, hon gav mig bara sneda blicken 😁😂💗

Emelie kom inte mer än hem till sig innan bilen pajade, faaaan blir tokig. Nu kan jag inte tänka på annat, jag känner mig otillräcklig. Jag vill kunna hjälpa henne, det är det föräldrar är till för, och jag ser ALLTID till mina barns bästa innan jag överhuvudtaget tänker på mig själv, därför gör det ont i mamma hjärtat att vara maktlös, tror bestämt jag måste skola om mig till bilmekaniker. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0