đŸ’§â˜€ïžđŸ’Šâ˜€ïžđŸ’§â˜€ïž

NĂ€r vi kom hem dukade vi fram lunch till dem hungriga barnen och mammorna.
Det kom en skur nÀr vi Ät, men sen sken det upp. Barnen hoppade i poolen.


Jag dukade ut gofika i solen ☀


Barnen hade sĂ„ kul hela dagen, ville inte sluta leka. 
Innan vi skulle Ă€ta middag tog jag pĂ„ mig löpskorna, Linnea ville hĂ€nga med, Albin var snĂ€ll och höll koll hemma. Det var tur att Linnea var med och drog upp tempot, i 8 km ville jag bara lĂ€gga mig ner 😂 Som alltid nĂ€r jag springer , öppnar sig himlen😁 


Lite smĂ„tt blöt nĂ€r vi kom hem 😁😁


Efter regn kommer sol, vi Ät middag och tog en kvÀllsfika i uterummet, vÄr egna lilla clown Linus satt och spexade.


Godnattsaga Àr nu lÀst och snart tÀnker jag ocksÄ sova, imorgon ringer kl fa...
fem igen 😮😮😮

Natti natti 💗

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0