Biopremiär



Efter lite glass i magen gick vi till Filmstaden, det skulle köpas popcorn och dricka, viktiga grejer 😊


Vet inte hur många gånger Alwa frågade mig när vi satt oss, om när filmen skulle börja. 


När filmen började rulla satt hon helt stilla 💗 Linus har varit på bio förut.


Filmen var rolig, barnen skrattade gott, Alwa skrattade så hela salongen hörde😂 Sen blev hon lite trött och kröp upp i mitt knä.


Linnéa var med en kompis på en annan film, hennes slutade 15 min senare än våran, så i väntan på henne, gick vi längs ån i solen.



Spännande med vattnet, jag med hjärtat i halsen att dem skulle gå för nära, jag har sådan respekt för vatten.


💗💗💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0