Vad hände 😳

Vilken eftermiddag det blev. Efter att ha legat och läst en stund, studsade jag upp, gav mig ut i solen i världens motvind på en promenad med hunden. I god tid innan jag skulle in till stan och träna, men ack vad jag bedrog mig. Albin kom på att han bara måste köpa en ny kontroll så han kunde spela sitt FIFA 15, det blev en sväng till Gränby, när vi ändå var där sprang vi in på Jack and Jones, Albin ville byta en tröja han fått i julklapp. Det var rea så han kom ut med tre snygga tröjor istället 😊 
Hem fort med Albin, vände om bilen och gasen i botten till Friskis.


Så skönt att köra igenom kroppen, avslutade med ett roligt pulsgympa
pass. Svettigt värre 👍


Nu är det dusch, mat och innebandy som gäller ikväll 👍👍

Kramiz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0