Linnéas tretton års dag 💖



Vaknade upp till en vacker morgon, inte alls som den snöstorm som var den morgonen jag åkte in till förlossningen för tretton år sen. 
Smög upp och gjorde en frukostbricka, med ett paket och lite sång 😊


På eftermiddagen kom mamma, min bror med dotter. Det blev present öppning.



Alwa kröp upp i mitt knä, lite avundsjuk på alla presenter.


Linnéa blev mycket nöjd med sina presenter, speciellt en, såg jag precis på Instagram 


Undertiden Linnéa kollade igenom presenterna tog jag fram gofika.



Än så länge får ljusen plats, hon lyckades även blåsa ut dem 😊


Idag blev det hämt mat, Albin hade hemma match kl 20, vad är väl ett glas vin en lördagskväll gentemot en innebandy match. En spännande match mot Sirius -99 slutade med vinst👍
Det blev bråttom hem, då en av mina favorit filmer började 21, Top Gun.

Nu firar jag och mamma med vin över dubbel seger idag , Linnéa vann tidigare 
idag sin match mot Dannemora. 


Skål 🍷

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0