Hej här har ni mig 😄



Idag har jag haft fullt upp med att dansa ut julen.  Skönt att ha det gjort innan det är dags att börja jobba igen.
Som tur är har barnen vart duktiga med att roa sig själva, det har bakats.


Och i nästa stund så ska dem ut 😊


Trodde nästan att dem var avskräckta från innebandy efter cupen.
Tog en paus mitt allt plock och gav mig ut, kunde inte bestämma mig om jag skulle löpa eller gå en PW, så jag gjorde båda, sprang 40 min och gick 40. Det var skönt med en varm dusch när jag kom in.  Undertiden jag duschade satt Alwa och väntade på mig i badrummet, hon satt bokstavligt talat och somnade, sötnos.


Nu myser vi i soffan och ska snart gå upp och läsa bok och dricka välling.


❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0