Sköna fredag

Efter våra dagliga morgonbestyr gav vi oss iväg på sångsamling.


På fredagar tänds grillen , vi hade med oss korv med bröd och lite godsaker att ha på. 
Efteråt tog vi en vända till stan, barnen ville hälsa på nån dem saknat, men som jag misstänkte var ingen hemma. Vi lämnade blommorna på dörren.


Helt plötsligt fick vi syn på mamma och barnens kusin Natalie, dem var på G till Mc Donalds. Vi hade ju redan ätit lunch så vi gjorde dem sällskap med en varsinn glass.


När vi var klara, skjutsade vi hem dem till mamma och sen styrde vi bilen hemåt. 


Alwa var trött och höll på att somna i bilen, hon lag sig på soffan, Linus satt sig med Linnea och tittade på film. Jag tog på mig träningsoverall för andra gången idag, dags för hunden att få motion.


Nu är middagen avklarad, det blev en enkel men super god middag.


Barnen fick bestämma, medan jag lagade mat hade barnen disco, det var ett bra drag i köket 😊😂


Snart ska dem små i säng, jag häller upp ett glas rött🍷 och lägger mig för att titta på sista säsongen av min favorit serie, One tree Hill. 

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Balklänning

Tack själv för inspirationen, jag hade bläddrat förbi tidningen om du inte precis haft den uppe på forument.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0