Alwas 3 års dag



Alwa vaknade tidigt och låg länge och väntade på att bli uppvaktad. Vid nio väckte jag mamma och gjorde frukost bricka, sen gick vi upp och sjöng 💗


Solen sken fint in genom fönstret, Alwa fick två små paket att öppna i sängen.


Linus stod och hängde på sängkanten, lite avundsjuk tror jag 😊


Hon såg mycket nöjd ut min gosiga lilla tjej 💖
Alwa ville ha lite mer frukost med oss andra, men sen blev det bråttom. Hon ville öppna resten av sina paket. Det var en stor hög att öppna. Tack snälla mamma för att du alltid finns här för barnen och är så engagerad. Dem har ju bara dig, dem älskar dig 💗


När alla paketen var öppnade började hon leka med allt. Mycket lego byggdes. Jag bytte om och drog upp till spåret en timme undertiden Alwa sov lite middag i soffan. 


Kanon spår och kanon skidor, kunde ha åkt mycket längre.
När Alwa vaknade blev det gofika, Alwa blev lite orolig att jag glömt att fixa tårta, inte jag inte, hade bara gömt den 😊


Hon blev mycket nöjd över sin Kitty tårta 👍
Nu har jag och mamma precis kommit in efter en frisk promenad i solen.


Väldigt vackert ute 


Nu ska middag lagas, sen ska jag iväg😊

Kramiz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0