Sköna måndag 😊

Igår var det måndag , min och dem smås lediga dag😊 Vi tog det lugnt på morgonen och åt en lång frukost. När jag sitter och läser hör jag hur det skramlar i diskmaskinen, det är Lill 💗 som står och plockar in disken, hon smäller igen luckan och säger Jag är en duktig tjej😊😂



 Vi satte sen igång med årets andra lussebullsbak😊 


Hann precis grädda klart bullarna när det var dags att åka till sångsamling, ingen måndag utan sång😊


Alwa myste med lille Bebisen 💙


På eftermiddagen hade jag ett nervöst och viktigt möte inför framtiden. Det gick kanon, är så lättad. Åkte direkt därefter och tränade, har väl aldrig gått så lätt nån gång. Kände mig så lättad. 
På kvällen dukade jag fram lite kvällsfika och firade med barnen ❤️


I helgen ska här firas 🍷💃🏽

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0