Sena vanor 😊

Jösses sĂ„ sent allt blev idag, Alwa vĂ€ckte mig strax efter Ă„tta, lag sig bredvid mig i sĂ€ngen och tittade pĂ„ film. Vid tio gick vi ner, jag tog pĂ„ trĂ€ningsklĂ€der, gjorde frukost till henne och Linus, som dĂ„ Ă€nnu inte vaknat, gav  Alwa frukost vid tvn, sa att Linus kommer nog snart. Jag gick ut i 45 min, nĂ€r jag kommer hem satt LinnĂ©a i soffan med Alwa, men ingen Linus. NĂ€r klockan var 11.20 fick jag gĂ„ upp och vĂ€cka honom. Vilken sömntuta😊😂
Klockan var nĂ€rmare 12.30 nĂ€r vi fĂ„tt undan all frukost, bĂ€ddat osv. 
Det mulnade pĂ„ och regnet kom, jag smĂ„ plockade, barnen dansade jĂ€rnet i Linus rum, sĂ„ Albin blev tokig nere i sitt rum 😂😂


Jag har shoppat tvĂ„ nya klĂ€nningar idag, kan ju lĂ„tsats att det Ă€r en varm sommarđŸ˜Šâ˜€ïž


Mot kvĂ€llningen sken det upp, jag drog pĂ„ löparskorna, barnen var inte sena att hoppa i poolen. Det var lite lockande att hoppa i nĂ€r jag kom hem😊 


Men jag valde duschen, barnen var hungriga, jag brassade pĂ„ hamburgare, sen kastade jag barnen i badkaret, imorgon Ă€r det inskolning för Alwa, sĂ„ jag försökte fĂ„ dem i sĂ€ng tidigt. Alwa somnade faktiskt direkt. Hon lĂ€ngtar sĂ„ till imorgon. Linus fĂ„r vara ledig och ligga hemma och sova. Imorgon Ă€r det nog bara en timme. Sen hoppas jag pĂ„ en fin dag sĂ„ vi fĂ„r mysa i poolen.☀☀


Nu har jag hĂ€llt upp ett stort glas vatten och  tagit rygglĂ€ge i soffan framför en Beck film. 

Kramiz 💗

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0