Kaos

Vilket kaos, i huvudet och runt omkring mig. Dagen börjar med att mobilen totalt dör. Flänger in till stan, har bestämt för att tapetsera och måla om hemma, åker till Beijer bland annat, tar en sväng till HM och köper lite nya kläder till dem små. Klockan tolv skulle jag till en kompis som öppnat egen skönhetssalong , stannar på bolaget och köper med mig bubbel, åker dit, hon möter mig i dörren och säger att hon smsat mig att hon fått en kund... Och jag har ju ingen mobil. Jaha tänkte jag vad gör jag nu, hade en timme tills jag skulle göra cellprov ( mindre kul) vem vill ta en kopp kaffe med mig tro, jag åker till mamma och tar en kopp och visar henne kläderna, hon säger men det är ju olika storlekar på Alwas byxor, fan jag har tagit fel på det ena paret, med 40 min till godo innan läkarbesök flänger jag iväg till HM igen och sen vidare till samaritern, med tio minuter kvar ska jag betala parkering, automaten är urfunktion med kort, jag har inga kontanter och ingen mobil så jag kan felanmälan😡😡 som tur är kommer en snäll kille och jag får låna mobil och ringa, springer in för cellprov och tar blodtryck, lite högt,  ha ha inte så konstigt som jag flängt. Hem hämtar barn som provar kläder, ALLT var för litet, in med ungarna i bilen och in till HM, prova och byta kläder. Hem steka pannkakor, Linnea ska på match, skriva matlista, Alwa ropar från toan så jag springer dit, nån har spillt vatten på golvet, jag halkar och åker rejält i backen och glider rätt in i toastolen,  fixade  nya mobilen och sen åkte jag och storhandlade. 


Var hemma vid 21 och då åt jag lite kvarg och lag mig på
soffan. Vilken skit dag 😖😖





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0