Dagis premiär 💞



I morse tog jag och Alwa cykeln till dagis kl nio. Linus låg kvar hemma och sov. 



Det var inte många barn på dagis idag, det blev en mjukstart. Vi var där i två timmar. Alwa gungade och hade vattenlek. 


När vi kom hem hade Linus vaknat, Linnea var på väg till bussen och Emelie åkte till jobbet, Albin sov förstås 😂 
Linus vilke åka till en kompis så jag skjutsade dit honom, Alwa och jag fick en mysig egen stund vid poolen.




Åh vad jag kommer och sakna att ha denna lilla höna hemma på dagarna 💞


Alwa somnade en stund i solen, jag lag mig på luftmadrassen. Härlig dag.
Nu är det dags att åka hämta hem Linus, laga mat och ikväll så ska jag köra järnet på Friskis. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0