Valborg

Solen sken imorse och vi gjorde oss i ordning för att åka in och titta på forsränningen. Vi hade planerat att träffa Åsa och lille O, men liten blev magsjuka. Jätte tråkigt. 


Alwas favorit båt var en rosa snigel.



Linus frös, så efter en timme gick vi till bilen, vi åkte för att träffa Emelie, som hat kommit upp till Uppsala. Vi kramades lite, sen drog dem vidare. Jag, Linnéa, Linus och Alwa åkte till konditoriet på Brantingstorg. Albin ville vara hemma och sova, så honom lämnade vi hemma 😊


Vi hade svårt att bestämma oss bland allt gott😋


Sen bar det av hemåt, i väntan på att min mamma skulle bli klar på sjukhuset, hade lovat att hämta henne, stack jag ut och sprang, gissa om det blåste😫😫


När jag är ute och springer ringde barnen och sa att vi hade strömlöst...jippi våran elkabel var avgrävd. Det var lite svårt att fixa lunch, det blev ett stopp på Mc D när vi hämtade mamma😊


Nu är vi hemma igen, strömmen är tillbaka, ska börja förbereda inför grillningen, men först en drink i solen.



Trevlig Valborg 💗💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0