Ute i det gröna



Idag var vi bjudna på gofika hemma hos Linus bästa kompis Oscar, dem har varit vänner sen spädbarns åldern ❤
Lilla söta Selma och Alwa är också jämngamla. Som vanligt när dem leker märker vi knappt av dem, leker så bra,
Solen värmde skönt, vi fika ute i trädgården, en härligt dag. 
När vi kom hem skurade jag ur kylskåpet, lagade middag och sen bar det av till Friskis och därefter var det dags att handla IGEN. 
Nu är allt inplockat i min rena och fräscha kyl, känns skönt. Imorgon är det veckostädning på agendan. Gjorde övervåningen i morse efter morgon PWn. Vill ju vara ute och njuta i solen, så imorgon bitti blir det undervåningen. Så jag och barnen kan vara ute resten av dagen ❤❤

Imorgon ska jag försöka blogga om Albins PRAO som brandman. Kruxet är att filmen från när Albin visar vad han lärt sig, måste laddas upp från datan och jag är lite lat och bloggar gärna från mobilen 😊

Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0