Mc Donalds vs Max



Idag började matcherna kl tio, den första blev förlust. Det blev lunchdags, Albin behövde fylla på med energi. Han fick välja och det bar av till Mc Donslds, hade jag fått välja hade det blivit Max.
Jag var inte hungrig så jag åt inte, men det var barnen.



Dem mumsade och åt😊


Dem hann äta i lugn och ro innan samling.
Oj oj oj så spännande det var i dagens sista match , Albins lag spelade i serien för killar födda ett år äldre, dem möte skutskär som är det bästa laget i regionen. Albins lag vann med 4-3, dem tog ledning när det var 16 sekunder kvar av matchen 👍👍 Grymt spelat.

När kom hem bytte jag om och drog ut och sprang, Albin fick passa dem små. Linnéa blev kvar i allianshallen kollandes på matcher. 


Eftersom jag inte fick Max hamburgare till lunch, lagade vi mamma Lindas egna Max burgare till middag.👍😊


Nu är jag mätt och nöjd, nu ska jag kasta en trött Alwa i säng. Hon väckte mig kl sex, vägrade somna om😁😁

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0