All Star Team

Helgen i Mora var toppen, ätit och druckit gott med goa vänner, shoppat, och dessutom fått uppleva när mina barn spelat suverän innebandy. 
Linnéa spelade semifinal på söndag morgon, inför semin var dem obesegrade. Matchen blev jätte spännande, den avgjordes på straffar. 


Tyvärr förlorade dem och fick spela om tredje plats, där dem tog hem segern med 6-1. Det lag som vann cupen , förlorade mot linneas lag med 5-2. Förstår att tjejerna tycker det var surt. 
Men Linnea är nöjd ändå, har med sig tre priser hem som matchens lirare, dessutom utsågs hon till All Star Teamet.
Dem tar ut den bästa spelaren på varje position och kallar det laget för All Star Team.👍👍


Albins lag spelade om femte platsen, vann mot Pixbo, även där blev det straffar. Spänning på hög nivå😊😊
Dem små var överlycklig när jag kom hem. Alwa super nöjd över att ha fått lika brallor som mig 💗💗


Idag har det varit fullt ös på jobbet och värre blir det nu inför Valborg. Det var med nöd och näppe jag orkade träna ikväll. Men nu är det gjort, och jag har bäddat ner mig.

Natti natti ❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0