YES

Det är precis vad Alwa utbrister när jag talar om att det blir tacos. Lilla söta höna. Taco mys det är det bästa barnen vet. 


Nu kommer mörkret tidigare och tidigare, mysigt på sitt sätt, då kan jag som älskat ljus, tända till ❤😂


Nu har lugnet lagt sig, dem små hade precis lagt sig när hela huset lös upp, jösses vilken blixt ⚡⚡ och det mullrade så huset skakade. Linus blev jätte rädd, Linnea lag sig bredvid honom tills han somnade. Mina fina barn. 


Nu ligger jag med Albin och Linnéa och tittar på Idol, efter idol blir det några avsnitt av one tree Hill. 
Såg precis på reklamen att ett av mina favorit program börjar i höst, I huvudet på Gunde Svan 👍 



Trevlig kväll önskar jag er alla.❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0