Thuns



Efter en lugn morgon, gjorde Alwa och jag oss i ordning och hämtade upp Linnea hos en kompis kl 11, sen styrde jag bilen mot Thuns .
Linnea var på jakt efter en ny vinterjacka, så vi började med det, hon valde mellan två stycken. 


Vi tog lite lunch för att hon skulle få fundera lite. 


Det blev den svarta och en hel del tröjor, nu är hon redo för vintern.😊
När vi kom hem hade vi hunnit bli hungriga igen, dags för middag. 
Barnen fick potatis och köttbullar och brunsås. Jag gjorde i ordning en krabb sallad med guccamole, mums 


Alwa satt och tramsa vid middagen och Linus utbrister, vi hade inte behövt köpt henne😂😂 Syskonkärlek
Sen tog det inte lång stund så skrattade han gott åt henne, och det kan man ju förstå när hon såg ut som en ödla från tv serien V. 😂 Hon hade tydligen sugit på en penna. 



Då var han också tvungen att toka till sig ❤


Nu har jag precis kommit hem från ett träningspass. 


Nu blir det nått avsnitt på One tree Hill med Albin och Linnea, det är ju lov. 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0