Sköna söndag

Idag är det Albins tur att ha en morgonmatch och en på eftermiddagen.
Fixade skjuts till första matchen, mamma var här och vi njöt av en lugn frukost. 
När mamma var här, passade jag på att träna, så slapp jag släpa med mig dem små. Då kunde dem fortsätta bygga lego i godan ro, mycket byggande är det här nu, riktigt roligt tycker jag.


Mellan varven är det givetvis slagsmål 😊 dem håller på tills nån grinar, oftast Linus 😂


Fick nått litet bakryck igen, kastade ihop en äppelpaj, måste göda Emelie när hon är hemma, snart återvänder hon hem till ett fattigt studentliv 😉😊


Albin kom lagom till fikat , vinst 5-2👍
Nu laddar vi om till hemma match, då åker vi dit och tittar allihop, mamma följer med hem igen på middag. Får se vad dom bjuds, Emelie bestämmer 😄


💋💋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0