Känner mig...

Lika grå och trist som vädret idag...


Har bara tofflat runt i myskläder. 
Efter morgon PW och dusch, och en god frukost, åkte jag och Alwa till en go vän på en kopp kaffe. 


Åkte hem när det var dags för Alwa och sova, jag sov faktiskt också en timme, sov inte mycket inatt pga råttan 😁
Vid halv tre var det dags att plocka upp alla barn. Linus och Emelie på dagiset och Albin och Linnea i skolan. Undertiden jag lagade middag, pluggades det vid bordet. Emelie har en hel del att läsa, imponerad att hon orkar plugga så mycket. Pluggar även efter att hon lagt sig på kvällarna.


Till middag blev det den nya goda bönpastan från Risenta som är proteinrik och nästan inga kolhydrater. Till det stekte jag kycklingfilé och sen blandas allt med Kelda Karibiska soppan, väldigt gott och nyttig mat. 


Nu sprakar brasan och jag har börjat tända lite ljus. Denna mysig vecka med Emelie hemma börjar lida mot sitt slut, på torsdag morgon tar hon bilen och åker mot Trollhättan. Ikväll när alla barnen är hemma ska vi baka lite scones och mysa tillsammans, imorgon inleder jag några dagars intensivt jobbande, så det blir ett bra avslut på en mysig vecka med alla barn ❤


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0