Faaaan

Helvete.....svordomarna blev många...
Då var det dags igen att göra sig illa, har nog fått en spricka i tån. 
Tintin son tydligen har fått nått skit i magen, skulle ut i natt igen, dessutom inte bara en gång 😁 sista gången när jag på känn i mörkret går nerför trappan så tror jag att jag är nere, men nej det var ett steg kvar. Jag landar med tårna böjda under mig, knack sa det. Jag lyckades få tag i ledstången annars hade jag ramlat. 
Envis som jag är skulle jag ändå ut på morgon PW, innan barn skulle skjutsas .
Det gick bra tack vare skon, men utan sko är det inte skönt att gå. Såg att tån blivit blå. 

Nu blir det lite frukost, och foten i hög läge. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0