Åh What A Night

Jösses säger jag bara...
Sömn vad är det, överskattat😁
Jag var skit nöjd med mig själv att jag lyckades komma isäng tidigt, men ja bara därför blir det en helvetes natt, vaknar x antal gånger av en gråtandes och yrandes Alwa, som tydligen fått 39,5 i feber, möss som springer i väggarna och sätter sig och knaprar precis ovanför mitt huvud, grann katter som slåss, vilket leder till att vovven reagerar och hoppar ner från Linnéas säng, där han sover, och när han kollat läget ska han tillbaka till sängen, men kommer inte upp själv, så han står och krafsar och piper, tro inte Linnéa vaknar, utan jag får typ gå upp ur sängen IGEN, och kasta upp honom. 
Så när klockan ringde var jag mindre glad 😁😁😡😡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0