Sport söndag

Äntligen slår jag ner ändan i soffan en liten stund.


I morse stuvade jag in dem små i bilen, Linnea låg kvar hemma och sov, och styrde bilen mot vattholma, Albin spelade två matcher. Tack snälla Eva som  plockade upp Albin inför samlingen, så slapp jag stressa med dem små. 



Lånar ut mobilen till Linus, man får knappt ha den själv längre, han börjar knäppa kort till höger och vänster. Hittade den gamla iPhone 3:an, som fungerar utmärkt att spela på, och där kan Alwa skicka sms bäst hon vill 😂


Det är inte lätt att hinna knäppa kort på sonen, full fart. Matcherna gick bra, två vinster. Albin invigde den nya klubban, fungerade bra tydligen, blev några baljor 😊


Alwa blev trött och bäddade ner sig på läktaren. Så lättsam att ha med sig.


Det blev stressigt efter matcherna kl 14 började en manifestation på Fyrishov för alla Storvretas lag. A - laget spelar match 16 och då ska ska trupperna marschera in och visa upp sig. Det bjöds även på mat.


Det var alltså full gas in för att släppa av barn. 
När vi äntligen kom hem var vi hungriga.


Vi var en liten trio som åt Söndags middag 😊💗


Nu har vi myst ner oss i soffan framför Bolibompa.


Snart ska jag lägga dem, men min dag är inte slut, när dem andra kommer hem ska jag ge mig ut i mörkret på en runda.
Sen blir det givetvis mitt favo program😊

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0