Soool

Imorse tog jag en välbehövlig sovmorgon. Linnea hade match i morse kl nio, men idag bangade jag faktiskt, det händer inte ofta. 
När jag ätit frukost och kommit igång åkte jag in och tränade 1.5 timme. Väl hemma igen tvättade jag lite, vek lite tvätt, och sen tog jag mig ut på vinden och fick fram kartongerna med advents saker. När jag tittade ut fick jag syn på den efterlängtade solen. 


Blev grymt sugen på att ge mig ut på promenad. Men tiden räckte inte till, det var dags för innebandy match nr 2. Albin spelade i Vattholma kl 17. Tyvärr blev det förlust, men killarna spelade en bra och schysst match, till skillnad mot motståndar laget Arlanda. 
Till middagen idag var vi alla samlade igen 😊


Mina små skelett satt i sina pyamasar och väntade på middag, byggandes lego. 
Har nog inte sett Albin äta så mycket mat på länge. Det blev potatisgratäng och kotletter kokade i grädde med vitlökssmör.  


När jag läst för dem små gav jag mig ut på promenaden jag tänkte ta i solen.


Tyvärr ingen sol, skulle ha behövt pannlampa😊


Nu har jag precis tittat på Så mycket bättre från igår, vilken artist hon är Carola.

Kram och natti 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0