Sammanbrott

I morse när jag skulle köra till skolan så startar inte bilen, jag fick ett frispel, jag gjorde som jag gjort tidigare, öppnade motorn och rörde lite på batteriet, det är nått glapp, fick hoppa ut ca sju gånger innan bilen startade. Blev tokig... Linnea blev jätte stressad och skulle precis hoppa på cykeln, då startar bilen. 
Sen har den trilskats hela dagen när vi varit ute och åkt, nån som känner sig manad att fixa bilen 😉


Vi startade dagen på bibliotek, det var sångsamling där idag. Sen bar det av till Linda och hennes underbara barn. Linus och Oskar som är lika gamla lekte med lego hela dagen. Jag blev bortskämd med både god lunch och super gott fika. Alwa som sover middag än, lag sig bredvid mig på soffan och somnade en timme, trots barnens lek och bebis skrik. 


När vi kom hem skulle Linnea skjutsas till sin kill kompis 😊 Albin bad mig åka till Ica och köpa glass. Väl hemma blev det matlagning, samtidigt som Linus och jag hade disco i köket, vi dansade och sjöng. 




Han gjorde några hip hop moves 😂😂
När vi lugnat oss fick jag hjälp att röra i stekpannan. 


Nu blir det Idol och nått avsnitt av One tree Hill❤



 Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0