Prima ballerina 💃💃


Efter en super trevlig kväll, är jag på benen och mår prima😄
Nu är det bara att sadla om från party pingla 😉 till innebandy morsa. 
Linnéa har spelat två hemma matcher. 



Mellan matcherna hann jag hem och steka på kycklingfiléer till middagen, idag blir det barnens favorit mat, mango kyckling. Ikväll ska vi ha myskväll.


Alltid trevligt att komma iväg och bara vara Linda, desto mer uppskattar man att få komma hem och vara mamma Linda till mina underbara barn.


Tack brudarna för en lyckad kväll ❤
Tack mamma för att du komma och firad Halloween med oss, barnen älskar när du är här ❤


När jag lagt barnen drog jag på mig träningsoverallen för att hinna ut och motionera innan I huvudet på Gunde😊



Nu ska jag unna mig lite dagen efter gottis😊😊 Medans jag tittar på min idol. Jag är lika tårögd och imponerad efter varje program ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0