Fredag = Barn = Mys 💗




Vi startade vĂ„ran dag med lite sĂ„ng. 
Barnen fick tÀnda ljus .


Vi tÀnder ett ljus, för barnen pÄ vÄr jord

DĂ€refter Ă„kte vi till Friskis och trĂ€nade, jag fick inviga min nys trĂ€nings tights😊


Barnen satt som vanligt fint och tittade. 
IgÄr nÀr jag höll pÄ med alla mina stjÀrnor och ljusstakar, upptÀckte jag att se stjÀrna som Alwa skulle ha, hade gÄtt sönder. SÄ idag nÀr vi var klara pÄ Friskis, Äkte vi och köpte tvÄ nya stjÀrnor.


Nu Àr vi hemma och myser, har placerat ut mina julgrupper som jag gjorde i natt.




Det blev mycket silver i Ă„r😊




Och lite vitt 😊


Nu ska jag börja med middagen ta ett glas vin och duka bordet.


Ha en trevlig fredag kvĂ€ll 😘





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0