Från det ena till det....



På jobbet är det nu färdig pyntat, våran mysiga entré. Timmarna på jobbet gick fort, som alltid 😊
När jag slutade blev det två stopp innan jag stressade till vattholma hallen och New Body Cup. 
Jag köpte tre julklappar och ett stopp på lunch restaurangen Rixos. Köpte med mig två sallader hem, till mig och Albin. 
Jag kom till match nr 2, dem vann den första med 3-1, Linnea tre mål 👍.
Dem vann även den andra med 4-1, i och med det hade dem klarat sig vidare till nästa steg. Träffade på mina små på läktaren, Alwa satt och gosade i mitt knä.


Sista matchen hann jag inte se, var tvungen att gasa hem. Albin och jag åt salladen, och sen åkte jag med honom på match. Hämtade även upp hans lag kompis på vägen.


Även för Albins lag blev det vinst👍
Blev sjukt sugen på glass när vi åkte hem, så efter tankning och stopp på Mc Donalds drive in, blev det en sväng till Konsum. 


Var tvungen att testa en ny smak, god, men inte lika som min favorit, half baked. 😊

Ha en fortsatt mysig kväll 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0