Dagens aktiviteter


 
Efter frukost åkte jag barnen och mamma ( inte Linnea hon var i Heby på match, vinst, Linnea 3 mål) till Gränby. 
Albin hade sett nån munkjacka han ville ha. 


Vi avslutade med lite fika på Fågelsången. Barnen valde glass. 


Snälla mormor betalade, älskade mamma. 💗


När vi satt där ringde en kompis till Linus, jag skjutsade honom till kompisen, jag och Alwa åkte till Friskis, lite gym och ett intensivpass.  På väg hem hämtade jag Linus, då hade även Linneas skjuts släppt av henne hemma , hon hade vart så snäll och plockat fram till middagen, värmer i mamma hjärtat när man får hjälp, då vet man iallafall att man lyckats med nått bra ❤
Nu har vi ätit middag och barnen gosat ner sig  soffan.


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0